1. <<< **NEREGISTRIRANI čLANOVI TRENUTNO NEMOGU SKIDATI DATOTEKE I VIDJETI LINKOVE,ZA PRISTUP TREBA SE REGISTRIRATI!** >>>
    Dismiss Notice

XpeedLx2 pitanja - pomoć

Rasprava u 'Razgovor Golden Intestar' pokrenuta od vrcko, 28. Studeni 2018..

1. vrcko

vrcko Clan

Pridružen(a):
    22. Studeni 2015.
    Poruka:
    7
    Lajkova:
    1
    Spol:
    Muškarac
    Grad:
    zadar
    Pozdrav svima,
    zamolio bi za pomoć vezano za XpeedLx2 i vrste kodiranja , naime kako sam početnik zanima me koja sve vrsta kodiranja postoji , što je najbolje postaviti , gdje se što postavlja,znaći opčenito za početnike.
    Znam za cccamd.list i mgcamd.cfg . Što još postoji , gdje se postavlja i u kojem obliku se pune datoteke kao
    ova cccamd.list sa npr. C linijom. Što predlažete da je najbolje koristiti , koju kombinaciju i ćega.
    Hvala unaprijed.

2. Iceman2009

Iceman2009 Clan

Pridružen(a):
    19. Studeni 2009.
    Poruka:
    197
    Lajkova:
    19
    Spol:
    Muškarac
    Ubaci oscam

3. sandrije

sandrije VIP

Pridružen(a):
    14. Siječanj 2009.
    Poruka:
    585
    Lajkova:
    454
    ovisi kojiimage koristis nisu na svakom iste putanje
    mozes koristiti cccam, mgcamd ili oscam
    vecina image-a ima svoj panel od kuda skidas emulatore
    svejedno je koji ces koristiti osim ako gledas polaris jer njega mozes gledati na cccam

4. SATmax

SATmax Super Moderator

Pridružen(a):
    24. Siječanj 2011.
    Poruka:
    2,816
    Lajkova:
    3,616
    Spol:
    Muškarac
    Interesi:
    Sales manager
    Polaris paket zahtijeva MgCamd ili OsCam ili NCam emu.

5. vrcko

vrcko Clan

Pridružen(a):
    22. Studeni 2015.
    Poruka:
    7
    Lajkova:
    1
    Spol:
    Muškarac
    Grad:
    zadar
    Imam trenutno HDFreaks image, korisio sam svašta ali nikad nisam naučio kako sve emulacija izgleda, zamolio bi vas da mi objasnite što gdje ide i primjere kako se što popunjava za recimo trenutni image HD Freaks